HTML

  • Silver Wolf: Ezt jól körülírtad. :) Mondjuk én nem önvédelmi fegyvernek használom Rockt,inkább nekem essen bajo... (2009.09.12. 14:07) Tuti tipp, hogy te irányíts
  • Silver Wolf: Jah,nem ezt írtam,ez csak az én véleményem,amit megosztottam a blogomon. Bár a fogalmazás is valam... (2009.08.29. 12:11) panel vs kert
  • gulyee: micsoda mázli :D (2009.08.24. 17:15) Pest
  • Silver Wolf: Alig tudom körbeérni,mikor átkarolom :D akkora,mint egy roti (és annyit is eszik,mint egy roti) :D... (2009.08.22. 12:55) portrék
  • gulyee: ja a blogomon van egy rövid leírás a filmről a doberman gangról :D (2009.08.19. 12:00) kúszna

2009.09.16. 19:05 Silver Wolf

ki ugat a végén?

Az elejétől néztem a sorozatot, és már akkor is a boxeres párosnak szurkoltam :) Bejött.

Igazából jó ötlet volt ezt a sorozatot kitalálni, ha valaki nem látta volna, olyan, mitn a Topmodell leszek, csak okos kutyákkal. Természetesen "átlag" kutyákat kerestek, akiket a gazdájuk maga tanított be. Elég vicces lett volna,ha profi kutyabetanítók versengtek volna :)

Ami a legmegdöbbentőbb volt számomra,hogy az utolsó 2 helyre bekerült egy máltai is. Hmm...először nem értettem,miért nem esik ki. Idővel rájöttem,hogy az a kiskutya sokkal tehetségesebb,hűségesebb,okosabb mint nagy társai. Talán azért volt először furcsa,mert én még nem láttam igazán okos kiskutyát(kistermetűt,na).

Az egyetlen hátránya csak annyi volt,hogy nagyon hűséges volt gzdájához,és nem tudott meglenni,ha gazdija nem volt körülötte. Úgyhogy...a boxer győzött :)

És most jöjjön pár Rock kép:

A közeli képhez csak annyit fűznék hozzá, hogy

nem,még nem őszül,főleg nem ennyire :D Hanem: mikor az új garázskapunkat csináltattuk, a mesteremberek tök nagy port csináltak...és mivel a garázskapu alja Rock kedvenc helye,hát...Rock-t nem tántorította el bizony semmi,hogy ő ne a helyére feküdjön. Így lett poros...őszülős vagy ahogy tetszik :) Ja, é ez a labda már szinte őskövület...kb 8 éves...és csak 3x kellett kiásnunk a kertből (látszik rajta,mi?) lol

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rockey.blog.hu/api/trackback/id/tr621386887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása