HTML

  • Silver Wolf: Ezt jól körülírtad. :) Mondjuk én nem önvédelmi fegyvernek használom Rockt,inkább nekem essen bajo... (2009.09.12. 14:07) Tuti tipp, hogy te irányíts
  • Silver Wolf: Jah,nem ezt írtam,ez csak az én véleményem,amit megosztottam a blogomon. Bár a fogalmazás is valam... (2009.08.29. 12:11) panel vs kert
  • gulyee: micsoda mázli :D (2009.08.24. 17:15) Pest
  • Silver Wolf: Alig tudom körbeérni,mikor átkarolom :D akkora,mint egy roti (és annyit is eszik,mint egy roti) :D... (2009.08.22. 12:55) portrék
  • gulyee: ja a blogomon van egy rövid leírás a filmről a doberman gangról :D (2009.08.19. 12:00) kúszna

2009.08.05. 14:35 Silver Wolf

sok minden a semmiről :D

Ez egy érdekes nap volt idáig. Nem volt mit csinálnom, úgyhogy neteztem. Nézegettem videókat,hogyan kötözik a kis dobik füleit, huhh szegények. Ha nekem lenne ilyen,biztos,hogy kicsapnám a hepajt. Peidg a végeredmény nagyon ott van. :D
Kitöltöttem a haziallat.hu-n egy kérdőívet,hogy milyen kutya lenék én...hát...kánaán juhászkutya .D ami nagyon nagyon vicces. Kb 7.-ben mikor még minden nap vittem magammal a suliba a "Barangolás a kutyák világában" könyvet...szóval hazafelé menet mindig olvasgattam a könyvet(ha jól emlákszem, csak kétszer estem el az egész év során), szóval a nagy kiszemeltem egyszercsak a kánaán kutya lett, mert olyan szép hihetetlen szőre volt. Német juhász forma fehér szőrben. Hűha...de aztán letettem a fajtáról, mert Mo-n bizony nincs sok kennel :D meg minek is lenne ilyenem. Csakhogy találtam ám én fehér juhászt: felkészülni, dobpergést  ide: volt amerikai kanadai fehér juhászkutya aka fehér német juhászkutya mai nevén svájci fehér juhászkutya. húha, hosszú :) nekem csak Hófehérke :D (jajj, ő nem fekete volt? :D )
Jah, ez az imádásom kb 2 hónapig tartott, aztán visszajött a Dobermann köd .D
 
Nos...nekem mindegyik kutya tetszik, és ha annak idején nem lettem volna egy kis ideig valamennyibe belehabarodva, most nem ismerném őket :) És nem osztanám az észt a fórumon :D
 
Rock ma egész nap ki-be menős hangulatában van. Pedig csak második napja van bennt tartósan. Volt, hogy odament az ajtóhoz, kiengedtem, kilépett az erkélyre, visszanézett rám, és visszajött. Bezártam az ajtót, mire ő ott maradt előtte, megint kinyitottam, de most nem ment ki egyből,hanem rám nézett, és megértettem, hogy ez a "nem jössz játszani" nézése...jó, kimentem vele, csóválta a farkát, előrefutott, és elment....lelépett :D nem akart egyedül kimenni, angyalszívem. Még egyszer eljátssza,és kizárom a lakásból :D
 
Amúgy szeret kinnt lenni, de odakint mindig, amikor egy autó elmegy előttünk, felkel. Bennt meg nem kel fel, még akkor sem, ha éppen átkapcsolok egy másik adásra a tv-ben.
 
Alig várom, hogy este legyen, és elvigyem sétálni. Bár most egy kicsit félek, általában akkor nem szoktam elvinni, ha nincs itthon senki, és ha baj van akkor nem tudok senkit sem felhívni. 
 
Hmm...épp most hallottam a tv-ben azt a közmondást,h  "hátrább az agarakkal"...vicces. Ki ijed meg az agaraktól? Miért nem lehetett rotweiler? Bár ki tudja, lehet, hogy én is félnék, ha nem ismerném Arwenéket. Vagy csak magát az agarat.   

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://rockey.blog.hu/api/trackback/id/tr821290551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gulyee 2009.08.05. 20:18:28

nekem is megadnád annak a kérdőivnek a linkjét? bár én tudom h ugyis dobermann lennék :P

gulyee 2009.08.05. 20:48:14

megtaláltam az oldalt, 3x töltöttem ki az első nem volt jó mert nem forditottam le mindent de az utolsó 2nél ugyanaz jött ki: rottweiler :D érdekes pedig nem vagyok oda értük, és nem csaltam! :D

Silver Wolf 2009.08.10. 16:03:05

:D a rotik aranyosak, és majdnem olyan tökéletesek,mint a dobik :)
ja,és még mindig jobb,mintha kánaán kutya lenél :P
süti beállítások módosítása