HTML

  • Silver Wolf: Ezt jól körülírtad. :) Mondjuk én nem önvédelmi fegyvernek használom Rockt,inkább nekem essen bajo... (2009.09.12. 14:07) Tuti tipp, hogy te irányíts
  • Silver Wolf: Jah,nem ezt írtam,ez csak az én véleményem,amit megosztottam a blogomon. Bár a fogalmazás is valam... (2009.08.29. 12:11) panel vs kert
  • gulyee: micsoda mázli :D (2009.08.24. 17:15) Pest
  • Silver Wolf: Alig tudom körbeérni,mikor átkarolom :D akkora,mint egy roti (és annyit is eszik,mint egy roti) :D... (2009.08.22. 12:55) portrék
  • gulyee: ja a blogomon van egy rövid leírás a filmről a doberman gangról :D (2009.08.19. 12:00) kúszna

2009.09.03. 22:03 Silver Wolf

Tuti tipp, hogy te irányíts

Ha a titok érdekel,olvass a ----------- után !

Kezdem az elején :D Olyan hihetetlenül meleg van mostanában, hogy a séták kiszorulnak a nap végére. Szegény kuty még este is csak lehülni tud. Talán ennek tudható be, hogy 1-2x kótyagos volt a séták alkalmával, ami korántsem azt jelenti, hogy dülöngélt, poroszkált volna,sőt!! Inkább ment a saját feje után, és kb elkövette az összes hibát a séta közben. Pl megyünk,megyünk,tök lenyugszom a zenétől,amit hallgatok, bal oldalamon megy, ahol mennie kell...és csak megyünk,megyünk...aztán átmegy a lábam között,mert ő jobb oldalt valami finomat érzett...majdnem felestem benne! :D És ha ezt csak egyszer követte volna el!! Vagy egy másik példa,amikor tiltott területekre ment(sőt,elvontatott :D), pl egy játszótérhez...grr...

De ennek a mai nappal vége. Ugyanis ma,mikor hazajöttem,nem mentem ki hozzá játszani a szokásos fél órámban. Azt szerettem volna elérni,hogy legyen egy minimális szeretet hiánya irántam. Hát ez bejött. A dolgot még csak tetézte, hogy este le is locsoltam vízzel. Ugyanis-mint már említettem- még este is csak lihegett.

Jelenthetem,bejött. Igazából egyszer sem feszült meg a nyakörve,mialatt sétáltunk :) És egy halk szóra is már rám figyelt. :)

Nade amiről eme fejezet szólna: a jókedvemből adódva,vagy ki tudja: nem a szokásos úton mentünk. Meglátogattuk a régi sulimat,amit már khmm...olyan 4-5 éve nem láttam,pedig 4 utcára,ha van :D Alig fordultunk be az utcára, máris szembetaláltuk magunkat egy westivel :) Ari volt :) Ismerkedtek egy kicsit,aztán továbbálltunk...fél utcát sem mentünk, még1 westie. Ő már félősebb volt,azért megpróbálkoztunk barátkozni. Huhh,elfelejtettem a nevét...hmm...

Az a durva, hogy úgy ált nem szeretm a kis kutyákat,de a jól szocializáltak(tehát nem ugatós kis vakarcs) le tudnak nyűgözni :) Hál' Isten, ezekből egyre több van :)

Aztán 1 utcával odébb :P taliztunk egy nagyon szimpatikus nővel,aki a beagle-jét sétáltatta, Sopfie :) Őket megjegyeztem. Beszélgettünk a kutyákról meg a "csapatról"(tudjátok,az agarasok),és megtudtam,hogy Tysonnak hívják a fekete csíkos francia bulldogot,akikkel néha össze szoktunk talizni az erdőben.

Hmm..lehet,hogy ezentúl másik úton fogunk jönni?:D Az az egészben a legjobb,hogy Rock tök nyugodt volt,mikor látta,hogy a másik kutya fél tőle. Csóválta a farkát, halkan nyüsszögött is egyet-egyet. És végig laza pórázon vol...mikor láttam,hogy gyorsabban akar ismerkedni,és megindul, csak szóltam neki, hogy "Lassan", és tényleg lassabban ment oda a kutyához. Pedig nem szokta ám bírni a kiskutyákat! Mivel régebbről az a rossz emlék él benne, hogy ezek a kis ördögök csak ugatni tudnak rá...ahhoz képest ez egy nagy fejlődés :) Büszke vagyok rá! :P

-----------------------------------------------------------------

Mostmár abbahagyom a rizsát,és rátérek a címadó gondolathoz:

Mivel esténként szoktam sétálni,sok nemkívánatos személyekkel is találkozok. Murphy törvénye alapján pont akkor jönnek szembe, amikor Rock valami finom szagot talál a földön, és az 100%-ig lefoglalja. Főleg piás punkok szoktak szembe jönni, vagy egy padról figyelnek,ahogy elvonulunk(elvonulnánk,ha a kuty is akarná...) előttük. Ilyenkor kb megfagy az ereimben a vér,és jól átgondolom, miért is kell nekem este sétáltatnom a kutyám...

És itt jön a mentő 5let,amit ma fejlesztettem ki: ugyanis a dolog már nagyon idegesített. Ha azt akarom,hogy rám figyeljen, csak annyit mondok neki(persze halkan,hogy a nemkívánatos emberek meg ne hallják),hogy :"Ott a cica,hol van? elbújt,nem mész utána?" És mintha kicserélték volna...Mit neki idegen kutyák illata a füvön, ha ott van a vacsora? Egyből tudta,hogy kell szépen menni a gazdi mellett :)

Megjegyzem, az egyik nemkívánatos személy letért az útról is,mikor tanúja volt kutyám felélénkülésének :D

Hozzáteszem,nem árt,ha egyszer-kétszer tényleg van ott egy macska. Csakhogy a kuty ne érezze úgy,mintha át lenne rázva.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://rockey.blog.hu/api/trackback/id/tr801358834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gulyee 2009.09.10. 20:24:22

a nemkívánatos köcsög komcsi punkok és cigányok mindig ott vannak :D ezért jó a kutya, én pl kutya híján olyan önvédelmi fegyvert szerzek be ami nem is minősül annak de jól használható :)

Silver Wolf 2009.09.12. 14:07:31

Ezt jól körülírtad. :) Mondjuk én nem önvédelmi fegyvernek használom Rockt,inkább nekem essen bajom,mint neki.
süti beállítások módosítása