HTML

  • Silver Wolf: Ezt jól körülírtad. :) Mondjuk én nem önvédelmi fegyvernek használom Rockt,inkább nekem essen bajo... (2009.09.12. 14:07) Tuti tipp, hogy te irányíts
  • Silver Wolf: Jah,nem ezt írtam,ez csak az én véleményem,amit megosztottam a blogomon. Bár a fogalmazás is valam... (2009.08.29. 12:11) panel vs kert
  • gulyee: micsoda mázli :D (2009.08.24. 17:15) Pest
  • Silver Wolf: Alig tudom körbeérni,mikor átkarolom :D akkora,mint egy roti (és annyit is eszik,mint egy roti) :D... (2009.08.22. 12:55) portrék
  • gulyee: ja a blogomon van egy rövid leírás a filmről a doberman gangról :D (2009.08.19. 12:00) kúszna

2009.08.05. 15:19 Silver Wolf

de még mennyi kutya

Hát mentünk sétálni, sétálni, egy kis dombra lecsücsültünk, amit történetesen Bakonynak hívnak...nem is olyan kicsi,igaz?

Szóval mentünk,mendegéltünk,mire szembejöttek a kutyások. Eddig a max számuk 4 volt, de most 7-en, 8-an voltak :D és egyszerre törtek a Rockeyra. Hát egy kicsit vicces volt :P Rock bácsi csak ott állt, meresztgette a szemét, hogy mi ez a kutyaáradat. Úgy viselkedett, mint egy tökéletes szobor, sóbálvány lett, csak a farka kör alakú mozgása árulkodott róla, hogy még él...

Az egyik gazdát el is találta vele :D Mindenki mondta, hogy milyen aranyos, milyen "kölyök-pofija" van :D nagyon édik. Eddig észre sem vettem, de most hogy így mondták, tényleg olyan kölyök arca van.

Ámde menniük kellett, és mi is mentünk...vagyis én...Rockey egy új trükköt vetett be ellenem, hogy ne kelljen elmennünk. Sajnos ez mára már jó szokásává érett :D Mindössze arról van itt szó, hogy amikor szólok menki, hogy "Gyere", elkezdi a földet szaglászni, aztán mintha nyomot talált volna, először egy kicsit előremegy, majd kört írva visszafordul, és spuri a kutyák után.

Ámde eme fent említett találkozás után még nyüsszögött is, mint egy igazi kis kölyök, és nem engedet. Mikor már harmadszor is eltántorítottam tervétől, lesütött pofival nézett rám, nem mozdult, csak nyüsszögött...

Nah erre a viselkedésre meg nekem van fegyverem, ilyenkor rárakom a pórázt, hogy vigye csak, amerre akarja, és elindulok arra, amerre menni akarok. Még egyszer sem ment a kutyák után, ellenben utánam...

Nah, majd legközelebb megint találkozunk velük :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rockey.blog.hu/api/trackback/id/tr271290661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása