HTML

  • Silver Wolf: Ezt jól körülírtad. :) Mondjuk én nem önvédelmi fegyvernek használom Rockt,inkább nekem essen bajo... (2009.09.12. 14:07) Tuti tipp, hogy te irányíts
  • Silver Wolf: Jah,nem ezt írtam,ez csak az én véleményem,amit megosztottam a blogomon. Bár a fogalmazás is valam... (2009.08.29. 12:11) panel vs kert
  • gulyee: micsoda mázli :D (2009.08.24. 17:15) Pest
  • Silver Wolf: Alig tudom körbeérni,mikor átkarolom :D akkora,mint egy roti (és annyit is eszik,mint egy roti) :D... (2009.08.22. 12:55) portrék
  • gulyee: ja a blogomon van egy rövid leírás a filmről a doberman gangról :D (2009.08.19. 12:00) kúszna

2009.08.17. 18:40 Silver Wolf

gyerekbarát

Mialatt írom ezt a bejegyzést, tök boldog vagyok, és képzeletben verem a mellkasom,amiért ilyen angyalom van.     Tegnap mentünk sétálni, szokásos út, semmi extra nem volt. Egyszercsak meglátjuk a "csapatot", hát megijedtem, hogy talán nem fog tudni majd visszajönni, ha hívom, és odarohan hozzájuk,ők meg megijednek, hogy egy ekkora kutya odacsörtet a kutyájukho. Szóval akkor mélyre kellett volna ásnom magam előttük. Ám, szóltam neki,hogy "Gyere", és ő hátat fordított az egyre közeledő   kutyák hadának, csakhogy teljesítsen egy buta parancsot. * Cupp a fejedre*

De nemerre vagyok ám a legbüszkébb, már hazafelé battyogtunk, batty-batty, mire a távolban kiszúrtam 2 bolognese (vigyázat,nem bolognai spagetti) kutyát, akiket úgy 6 gyerek sétáltatott. Az utcán játszottak, az egyik anyuka pedig a távolban figyelte őket. Na, odavittem Rockot, kutyákkal megszaglászták egymást. Igenám, de a gyerkőcök ugye panelosak, és nemigen látnak ilyen nagy kutyát olyan sűrűn. Hát összedögönyözték        

alig hittem a szememnek,amikor a kutyám meg sem mordult.

-tessék látni, így nem hittem a szememnek. Aztán az egyik kisfiú Rock mögé került, mialatt az egyik kutya meg Rock mellett termett, ezért Rock megpördült, mire a kisfiú egy picit elvesztette az egyensúlyát, de nem esett el.

Aztán beszélgettünk, elköszöntünk. Lecsókolomoztak

 

Mikor mentem el, ők odafutottak az anyjukhoz, és újságolták, miszerint" Képzeld, nem harapott meg minket" stb stb

én meg hazafelé végig dícsértem a kutyát. Nehéz elhinni, hogy ugyanaz volt, aki naphosszat ugatja a ház előtt a gyerekeket.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://rockey.blog.hu/api/trackback/id/tr381315842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gulyee 2009.08.18. 09:29:37

hát van is miért büszkének lenni :D
apropó jó dolog az ha lecsókolomoznak, tudod a tekintély meg minden, nekem ilyenkor dagad a mellem meg ha a boltba lemagáznak akkor is :D hát igen felnőttek vagyunk már, múltkor például haverom anyja mondta h nyugodtan tegezzem, nem vagyunk már az ovodában ^^

Silver Wolf 2009.08.18. 12:39:52

Ezeket a felnőtteket tök bírom. Én úgy vagyok vele,hogy nekem már csak a tanáraimat kell magáznom :)
A gyerekek meg olyan édik,mikor mondomn nekik,hogy tegezz csak. Látni kellene az arcukat,milyen aranyos képet vágnak,hogy egy szinten vannak egy felnőttel :)
süti beállítások módosítása