HTML

  • Silver Wolf: Ezt jól körülírtad. :) Mondjuk én nem önvédelmi fegyvernek használom Rockt,inkább nekem essen bajo... (2009.09.12. 14:07) Tuti tipp, hogy te irányíts
  • Silver Wolf: Jah,nem ezt írtam,ez csak az én véleményem,amit megosztottam a blogomon. Bár a fogalmazás is valam... (2009.08.29. 12:11) panel vs kert
  • gulyee: micsoda mázli :D (2009.08.24. 17:15) Pest
  • Silver Wolf: Alig tudom körbeérni,mikor átkarolom :D akkora,mint egy roti (és annyit is eszik,mint egy roti) :D... (2009.08.22. 12:55) portrék
  • gulyee: ja a blogomon van egy rövid leírás a filmről a doberman gangról :D (2009.08.19. 12:00) kúszna

2009.08.10. 16:01 Silver Wolf

plüssök

Ahogy szépen lassan visszapakolgattam...hát rájöttem,hogy két plüssöm, akikre eddig azt hittem, hogy egy dobi és egy roti...valójában nem is fajtatiszták!

A dobinak olyan füle van,mint egy terriernek :D De legalább kísértetiesen hasonlít Rock-ra. És természetesen a farkas sincsen levágva...vagyis a fele le van :D Gondolom nem akarták,hogy a gyerekek megijedjenek :P

A rotinak is csak félig van levágva a farka...éshát sokkal zömökebb,mint egy igazi fajtatársa. És a jellegzetes rotis pötty sincs a homlokán...

Hát,nem a standardnak megfelelően készültek...vagy csak a tervező bácsi nem ismerte a fajtákat :P

Ígyis-úgyis,ezek most a szgépem tetején pihengetnek.

------------------------------------------------------------------------

Rock ma előkerítette a 2 hónapja elveszettnek hitt tenisz labdámat. Most már az övé :D

Tegnaphoz meg annyit,hogy elmentünk a szokásos 2 órás útra,hazajöttünk szépen...egyszercsak látom,hogy nincs rajta a kullancsírtó nyakörve. Nah,kellett ennél több? Fel a cipőt, egyedül nekivágtam az únak...megint...

semmi, gondoltam,hogy valaki felszedte(és felrakta magának :D)

hát, hazajöttem, hulla fáradtan...eldobtam Rocknak a labdát a szőlőbe, utánarohant. Aztán én is utánaeredtem, hátha én előbb találom meg :P

nah,mit látok a harmadik sorban? :) Úgyhogy leszidtam az ebet :P Már értem, mi az a mondás, hogy "Köti az ebet a karóhoz" :D :D

Annyit bizton állíthatok,hogy ezt egy emberért aligha csináltam volna meg :)

------------------------------------------------------------------------

hogy én mennyi smileyt használok!

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://rockey.blog.hu/api/trackback/id/tr161300646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunday21 2009.08.10. 16:59:34

Olvasgatom a blogodat -vlmi nagyon megfogott ! Pont uazon a napon lett egy "talált" kutyám mint neked. A szituáció uaz, de nekem volt egy segítségem, az apukám. Ő segített, h megtarthassam a kutyust, mert anyám (karácsony ide-vagy oda ) ordibált, mint általában, ha vlmit nem akart, és ő persze, hogy nem akarta beengedni szegény fázós kis jószágot. Szóval apukám már nincs közöttünk, de ahányszor csak ránézek Lucy -re mindíg Ő jut az eszembe...akkor ugyan elfelejtettem megköszönni neki, h mellém állt, de azóta felnőttem-magamban már 100x megköszöntem- és már tudom, hogy nem mindíg az akar a legjobbat, aki a leghangosabb :-)

Silver Wolf 2009.08.10. 20:40:25

Szia! Köszi,hogy írtál! Én anyának köszönhetem, hogy megtarthattam a kutyám :) Sőt,nemcsak,hogy megtarthattam,de végre olyan tápot is veszünk eki,ami minőségi. Meg minden jóval ellátjuk. :) Nagyon szeretem ezért anyukámat. És nem utolsó sorban örülök,hogy Rock a mi udvarunk végét fedezte fel :) és hogy én épp akkor voltam ott.
Jó kutyázást!

Sunday21 2009.08.10. 21:17:13

Ha van kedved egyszer egy közös kutyasétáltatásra, csak szólj! Szívesen mennék Veled.
By the way ! Tényleg sok smileyt használsz :-)
süti beállítások módosítása