HTML

  • Silver Wolf: Ezt jól körülírtad. :) Mondjuk én nem önvédelmi fegyvernek használom Rockt,inkább nekem essen bajo... (2009.09.12. 14:07) Tuti tipp, hogy te irányíts
  • Silver Wolf: Jah,nem ezt írtam,ez csak az én véleményem,amit megosztottam a blogomon. Bár a fogalmazás is valam... (2009.08.29. 12:11) panel vs kert
  • gulyee: micsoda mázli :D (2009.08.24. 17:15) Pest
  • Silver Wolf: Alig tudom körbeérni,mikor átkarolom :D akkora,mint egy roti (és annyit is eszik,mint egy roti) :D... (2009.08.22. 12:55) portrék
  • gulyee: ja a blogomon van egy rövid leírás a filmről a doberman gangról :D (2009.08.19. 12:00) kúszna

2009.08.19. 12:04 Silver Wolf

Római fürdés

Ha valaki arra adná a fejét, hogy kirándulást tervezzen egy felkapott látványossághoz, annak azt tanácsolom, fontolja meg,mikor a legjobb oda kivándorolni. Mi ma reggel fél 8-kor indultunk,hogy kocsival eljussunk a Római fürdőhöz ^^ 8-ra ott is voltunk,és egészen fél 11-ig bőven jutott időnk kirándulni. Hogy miért m mentünk? 19.-e van, a magyar ember ilyenkor keresi fel a boltokat,hogy a legszükségesebbeket bevásárolja. A város tele van emberekkel, és mindenki azzal van elfoglalva, hogy a holnapi süteményeknek mikor álljon neki.

Nem így mi, akik egy kedélyes délelőttöt akartunk varázsolni magunknak. Hozzáteszem, senki nem volt az egész fürdőben (leszámítva a vaddisznót).

A kirándulásról csak annyit (aztán majd jönnek a képek,mihelyt feltöltöttem őket Gallery Site-ra), hogy csodás volt. Nem tudom, mit szeret abban Rock,hogy felmászik a nagy sziklákra, és a szirtről akar leugrani.

Kb 1,5 órát lehettünk ott,amikor Rock egyszercsak el akart menni,gyorsan visszahívtam, megkötöttem, folyton felcsapta a fejét,meg néha morgott(!) is. Na,elkezdtünk visszafelé menni,err "Röff-röff" ...megfagyott bennem a vér, megint "Röff-röff", és a távolban láttam egy fiatal disznót. Azért tudom,hogy fiatal,mert nem volt akkora,mint egy kifejlett nagy izé :)

Szerencsére azért messze volt,mert zajt is csaptunk (vagyis csak a kutya). De mivel a Római fürdő egy szorosban található, így távoli neszeket is simán meghall az ember. Na meg a kutya! Aztán 10 perc múlva már elengedtem Rockot,és nem is ment utána :)

Na,jönnek a képek :) Mivel alig volt portré képe,így arra gondoltam,most csinálok párat,és nem a táj+Rock lesz :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rockey.blog.hu/api/trackback/id/tr511321705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása