HTML

  • Silver Wolf: Ezt jól körülírtad. :) Mondjuk én nem önvédelmi fegyvernek használom Rockt,inkább nekem essen bajo... (2009.09.12. 14:07) Tuti tipp, hogy te irányíts
  • Silver Wolf: Jah,nem ezt írtam,ez csak az én véleményem,amit megosztottam a blogomon. Bár a fogalmazás is valam... (2009.08.29. 12:11) panel vs kert
  • gulyee: micsoda mázli :D (2009.08.24. 17:15) Pest
  • Silver Wolf: Alig tudom körbeérni,mikor átkarolom :D akkora,mint egy roti (és annyit is eszik,mint egy roti) :D... (2009.08.22. 12:55) portrék
  • gulyee: ja a blogomon van egy rövid leírás a filmről a doberman gangról :D (2009.08.19. 12:00) kúszna

2009.09.12. 14:05 Silver Wolf

..és után

Hol kezdjem,megéreztem én,hogy ez nem lesz ugyanolyan orvosi látogatás. Ugyanis a doki éppen egy kutyust operált,aki a saját kocsijuk alá rohant :( Úgyhogy egy kis várakozás után gyorsan beadta nekünk kinnt a veszettség ellenit. És azt kell mondani,hogy most Rock még csak nem is morgott :D És em is kellett megfognom,uh :)

Azért elmesélem,mik szoktak lenni,ha bemegyünk. Odaáll az ajtó elé,és meg sem mozdul. Jelezve,hogy ő itt nagyon nem akar maradni. Megértem, én sem szeretem az oltásokat. Nade rákerül a szájkosár, hűha,akkor már nagyon megijed, behúzza fülét-farkát. Jön a doki,és olyan hangot ad ki,mintha oroszlánbőgést hallanál. Igazi torokból feljövő morgás. Megjegyzem, eléggé ijesztő,amikor ott állsz előtte. Mondjuk nem szoktam annyira lefogni,mert mintha az utóbbi években már megtanulta volna,hogyha nem mozog, akkor előbb túl lesz rajta. Szegényke... :)

Remélem, jövőre is kinnt kapunk oltást :)

Másik téma: vettem neki egysoros nyakörvet,majd teszek fel róla képeket. Illetve már fél éve halogatom a kölök Rok-s fényképek bescannelését. Valahova fel kell majd írnom :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rockey.blog.hu/api/trackback/id/tr691377120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása