HTML

  • Silver Wolf: Ezt jól körülírtad. :) Mondjuk én nem önvédelmi fegyvernek használom Rockt,inkább nekem essen bajo... (2009.09.12. 14:07) Tuti tipp, hogy te irányíts
  • Silver Wolf: Jah,nem ezt írtam,ez csak az én véleményem,amit megosztottam a blogomon. Bár a fogalmazás is valam... (2009.08.29. 12:11) panel vs kert
  • gulyee: micsoda mázli :D (2009.08.24. 17:15) Pest
  • Silver Wolf: Alig tudom körbeérni,mikor átkarolom :D akkora,mint egy roti (és annyit is eszik,mint egy roti) :D... (2009.08.22. 12:55) portrék
  • gulyee: ja a blogomon van egy rövid leírás a filmről a doberman gangról :D (2009.08.19. 12:00) kúszna

2009.06.16. 07:43 Silver Wolf

Ijesztegetés

Nagyon durva, milyen ez a kutya. Mikor ketten sétálunk, csak körülöttem forog, meg pár méteres körzetben megmarad, pedig nincs erre tanítva, meg nem is szólok neki,hogy "lábhoz", csak úgy ott van mellettem. Mondjuk kivéve, ha a nagy rétre érünk, de ez érthető, ott felkelti a már alvó madarakat XD de akkor sme megy el igazából 10 méternél messzebb. Bezzeg, mikor valakivel már megyek. Nah akkor alig várja, hogy kiérjünk az erdőbe, és mehessen. A hiking-os videó is erre bizonyíték, akkor ugyan mindig visszajön, de azonnal el is megy. Mindig leellenőrni, hogy ott vagyunk-e még, de ugyanakkor azonnal el is indul "vissza a természetbe" módjára. Ngaoyn kis aranyos, hogy aggódik értem, mikor ketten vagyunk :D

Nade, csakhogy a címnél maradjak. Már nem ez volt az első alkalom. Ugye mindig viszem az mp4-em, és úgy sétálgatunk. Nade ő olyan ám, hogy szagot fog, ott megáll, én meg továbbmegyek. Mikor visszanézek, hol a kutya, nincs ott. "Mindegy, majd jön" alapon tovább ballagok, erre pár bokorral előttem látom csak, hogy jön "valaki", aztán kiderül,hogy ez a kis surranó az :P Pedig nincs is hangosra állítva a zeném, de úgy meg tudok ijedni, mikor a fák közt elém vág, aztán meg ki XD Áhh, majd hozzászokok :) Elvégre még egy hajléktalannal sem találkoztunk XD na ezt most lekopogtam :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rockey.blog.hu/api/trackback/id/tr171188074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása