HTML

  • Silver Wolf: Ezt jól körülírtad. :) Mondjuk én nem önvédelmi fegyvernek használom Rockt,inkább nekem essen bajo... (2009.09.12. 14:07) Tuti tipp, hogy te irányíts
  • Silver Wolf: Jah,nem ezt írtam,ez csak az én véleményem,amit megosztottam a blogomon. Bár a fogalmazás is valam... (2009.08.29. 12:11) panel vs kert
  • gulyee: micsoda mázli :D (2009.08.24. 17:15) Pest
  • Silver Wolf: Alig tudom körbeérni,mikor átkarolom :D akkora,mint egy roti (és annyit is eszik,mint egy roti) :D... (2009.08.22. 12:55) portrék
  • gulyee: ja a blogomon van egy rövid leírás a filmről a doberman gangról :D (2009.08.19. 12:00) kúszna

2009.08.05. 14:32 Silver Wolf

utazás

 Huhh, van ám felújítás. Leszigeteltél közben az egész felső szintet, fűrészporos tapéta lett, és vörös lesz(holnapra?) a szobám is :D zsír. De addig is a ház nem éppen előnyös oldaláról mutatkozik.
Nade idesüss: anyáék elmentek Horvátországba, engem is hívtak, de én inkább itthon maradtam. Több okból is: hogy vigyázzak a mesterekre( vagy ez csak kifogás?), meg azért is, mert nem fogom 4 napra egyedül hagyni Rockot. Akár hiszitek, akár nem :D már többször is úgy jártam, hogy a nyaralás után majdnem elájultam, de az biztos, hogy sírásban törtem ki. Ugyanis Rock egyszerűen annyira szeret engem, hogy nem bírja ki, ha egy napig is nem láthat, nem még több napig. Ezt azzal fejezi ki, hogy nem eszik. Illetve anyától még természetesen elfogadja, de hatalmas hisztit nyom le a kertben, egész nap csak lapít, és várja, hogy hazajöjjek. Nade ha elutazunk nyaralni, és más ad neki kaját...áhh, csak adna. Eszik, csak éppen úgy néz ki, mire megjövünk, mint egy igazi dobermann. Eltűnik a rotis pocija, és olyan, mint egy kiéheztetett agár...de tényleg, nem a legszebb látvány. Volt, hogy rá sem ismertem. De a hízókúra nagyon tetszik neki.
Érdekes, hogy mindig, amikor ilyenkor haza szoktunk jönni a kerítés aljánál fekszik, nem elterülve, hanem a mancsaira hajtja a fejét. Majd ha észreveszi, hogy jön a kocsink, eszeveszettül csahol, és vonyít :) Aranyos, de nem akarom többet így látni, úgyhogy vagy kutyával megyünk, vagy menjenek külön.
 
Ez mind szép és jó is lenne, az idei nyárra már ki is néztünk egy olyan szállodát, ahova lehet kutyot vinni,erre...anya barátnője meghívta anyuékat Horvátországba, asszem valamelyik rokona vezet egy szállodát. Szóval...majd jövőre. Nembaj, most 4 napig kihasználom, hogy bennt lehet. Ma lefürdette, felsöpörtem utána, még fel is mostam(ő meg körbejárta :D). Úgyhogy 2x mostam fel :D Ja, és mikor beengedtem egyből ment volna fel a szobámba...megijedne a kipakolástól, úgyhogy inkább elővettem neki a téli paplanát, és egyből elkényelmesedett rajta. Le se akart róla szállni, miközben felmostam, úgyhogy alatta még mindig megtalálható a kutyaszőr :D
 
És annyira imádja azt a paplant, hogy kb 10 perc múlva el is aludt rajta és horkolt...igen, ez az én kutyám :D Csak még azt nem tudom, hol fog este aludni. Mert éppenséggel aludhatna velem a kihúzott ágyon, de olyan samponszaga van :) Viszont ha a földön alszik,akkor éjszakánként szokott járnálni, ha kinnt kutyaugatást hall. Áhh, odakötözö a fotelhez :D

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://rockey.blog.hu/api/trackback/id/tr371290544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gulyee 2009.08.05. 20:12:25

te aztán fanatikus vagy! :D ami nagyon dicséretes :P

Silver Wolf 2009.08.10. 16:05:37

viccelsz? Kutyám nélkül sehova :D nélküle olyan unalmas lenne.
Majd jövőre, ha elmegyünk a kutyás panzióba :)
süti beállítások módosítása