HTML

  • Silver Wolf: Ezt jól körülírtad. :) Mondjuk én nem önvédelmi fegyvernek használom Rockt,inkább nekem essen bajo... (2009.09.12. 14:07) Tuti tipp, hogy te irányíts
  • Silver Wolf: Jah,nem ezt írtam,ez csak az én véleményem,amit megosztottam a blogomon. Bár a fogalmazás is valam... (2009.08.29. 12:11) panel vs kert
  • gulyee: micsoda mázli :D (2009.08.24. 17:15) Pest
  • Silver Wolf: Alig tudom körbeérni,mikor átkarolom :D akkora,mint egy roti (és annyit is eszik,mint egy roti) :D... (2009.08.22. 12:55) portrék
  • gulyee: ja a blogomon van egy rövid leírás a filmről a doberman gangról :D (2009.08.19. 12:00) kúszna

2009.08.05. 15:08 Silver Wolf

a normális kutyák

Észrevettem, hogy amióta normális kutyákkal találkozunk, Rock már nem
őrül meg, ha az utcánkban elhalad egy kuty. Persze néha azért
megugatja, de amelyiket már ismeri, azokat csak elkíséri a kerítés
mellett, hogy azért tegyen egy tiszteletkört. De ennyi....imádom :D és
egyben utálom magam, amiért a városban koslattunk eddig.
Másik dolog, találkoztunk egy tricolor skót Lassie juhásszal.
Panelos(igen,tudom) kutya, napi 3-4x viszik le sétálni. De aranyos volt
nagyon :) Eleve póráz nélkül jött oda, akkora volt, mint Rockey, fiú
is. Ezért egy ici-picit féltem,hogy Rock morog, és nekimegy.
Áhh...micsoda gazda vagyok én, Pfuj nekem. Akkora csóválásba kezdett,
mintha az élete múlna rajta, párat én is kaptam, hát...8 napon túl
gyógyuló lett a sérülésem:D
Szagiztak, körbeugrándozták egymást,ja, és táncoltak (ez kb úgy nézett
ki, hogy ismerkedni akartak, de az egyikőjük mindig mozgott, így a
másik is, és kb fél percig csak keringtek egymás körül, közben nagy
farkcsóválás volt :D
Mindenesetre késbb sem volt semmi baj, tök jól ismerkedtek. Csak az nem
tetszett, hogy Rock sokkal mozgékonyabb volt, még végigszántotta volna
a mezőt párszor (pedig már 1,5 órája úton voltunk [és nem pórázon!]).
Ellentétben Benivel, aki most jött le a 300 méterre levő
panelből,látszott rajta, hogy már most fáradt, lógott a nyelve, a
szagizás után alig akart megmozdulni és 3 éves volt...no comment.
Vagyis igen, ahh...ott van a sheltie, olyan mint a skót juhász, az
miért nem jó a panelba? nehogy már juhász kutyát vegyünk...
Azért a gazdája nagyon kedves volt, és jót elbeszélgettünk.
Ma(vasárnap) lesz Jerry Lee, de ha jól tudom, csak a második részben
van dobi (vagy az a harmadik). :D de azért megnézzük Rockkal :D majd
felkeltem addira, csak nincs szívem. Olyan aranyosan alszik a téli
takaróján :D egy hajszál választja el attól,hogy megint nekiálljon
horkolni.
Ohh, nem is meséltem, hogy eladják azt a házat, ahol láttam életem első
dobiját, és eltökéltem,hogy nekem egy luxuskutya kell. Lehet,hogy
megveszem :D
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rockey.blog.hu/api/trackback/id/tr621290627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása