HTML

  • Silver Wolf: Ezt jól körülírtad. :) Mondjuk én nem önvédelmi fegyvernek használom Rockt,inkább nekem essen bajo... (2009.09.12. 14:07) Tuti tipp, hogy te irányíts
  • Silver Wolf: Jah,nem ezt írtam,ez csak az én véleményem,amit megosztottam a blogomon. Bár a fogalmazás is valam... (2009.08.29. 12:11) panel vs kert
  • gulyee: micsoda mázli :D (2009.08.24. 17:15) Pest
  • Silver Wolf: Alig tudom körbeérni,mikor átkarolom :D akkora,mint egy roti (és annyit is eszik,mint egy roti) :D... (2009.08.22. 12:55) portrék
  • gulyee: ja a blogomon van egy rövid leírás a filmről a doberman gangról :D (2009.08.19. 12:00) kúszna

2009.06.29. 16:49 Silver Wolf

re post 1

Nem kell megijedni, nem hagytam fel az írással. Csakhogy a gépem ugye meghibásodott, elvittem szervízbe. Azt hittem, hogy a lnetit tudom majd hazsnálni, erre azon valahogy nem töltött be a fukció, amivel tudnék írni bejegyzéseket. (gondolom, még annak idején így állítottam be XD)

Meg képzeljétek, iwiw-re sem akart beengedni, mindig kiírta, hogy karbantartás miatt szünetel az oldal :D Elvileg ez elképzelhető lehetett volna, csakhogy egy másik gépe meg működött (miután megkérdeztem mást, hogy neki megy-e)...hmm :D
Na mind1. Sokminden nem történt. Ugyanis egész hétre rossz időt jósoltak. Jajj, de örülök,hogy megúsztattam Rockot, csak olyan mehetnékem van már. Igazság szerint ma( azaz naptári idő szerint csütörtökön) már nagyon jó idő van, vártam 2 napos napot, hogy a tó vize is felmelegedjen, és megint tudjak úsztatni. Végülis erről szólna a nyár. De az idő nem így gondolja.
Csináltattam Rock házára személyre szóló névtáblát :D Most már nem fogm elfelejteni a nevét :D
Jajj, de örülök,hogy a vitaminoktól jobban lett. Már a tök hosszú utakat is kibírja. Minden este megyünk kirándulni, olyan 1,5-2,5 órásakra. Elképesztő,hogy 10 éves kora ellenére még tök jól bírja. Úgy szeretem :D
 
uhh, el kell mesélnem egy cuki történetet. Teccik tudni megkapta az új vizes tálját,dehát az nem ugyanaz,mint a régi. És először, amikor akart inni, elvettem tőle a régit (bánatos képpel követte annak minden mozdulaát egészen a bejárati ajtóig), szerencsére annak már ne volt tanúja, amikor kivágtam a pincébe :D Nem akartam szívinfarktust okozni neki. 
Az újnak a közelébe sem ment, dehát kutyából van,megszomjazott, és keresett vizet. Hát, becserkészte az új tálat, nézegette, hogy ebből ő most hogy igyon. 
De olyan tiszta volt a tál,hogy nem látszódott, mikortól kezdődik a víz, egy kicsit elszámolta magát,mert teljes orrhosszal belemártotta magát,és szegényke felszívott egy jó adagot az orrába :( elkezdet prüszkölni,és aznap este már nem ivott vizet.
 Megnyugtatok mindenkit, már iszik, eebből arra lehet következtetni,hogy a tál vesztett fényességéből :D de jó,hogy garanciális :P
Mialatt ezt leírtam, beborult az ég, na ebből sem lesz kacsaúsztatás :D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rockey.blog.hu/api/trackback/id/tr361215888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása