HTML

  • Silver Wolf: Ezt jól körülírtad. :) Mondjuk én nem önvédelmi fegyvernek használom Rockt,inkább nekem essen bajo... (2009.09.12. 14:07) Tuti tipp, hogy te irányíts
  • Silver Wolf: Jah,nem ezt írtam,ez csak az én véleményem,amit megosztottam a blogomon. Bár a fogalmazás is valam... (2009.08.29. 12:11) panel vs kert
  • gulyee: micsoda mázli :D (2009.08.24. 17:15) Pest
  • Silver Wolf: Alig tudom körbeérni,mikor átkarolom :D akkora,mint egy roti (és annyit is eszik,mint egy roti) :D... (2009.08.22. 12:55) portrék
  • gulyee: ja a blogomon van egy rövid leírás a filmről a doberman gangról :D (2009.08.19. 12:00) kúszna

2009.07.09. 17:14 Silver Wolf

A mai nap nem volt semmi. Készülünk arra, hogy a fenti részt leszigetelik,letapétázzák, lefestik stb, jövő héten jönnek, de mivel 7végén lesz diplomaosztó, már ma elkezdtünk rá takarítani. Nem volt semmi :D Elsőnek természetesen egy lány hát mit rak ki a szobájából, hát persze, hogy a ruhákat. Aztán jöttek a könyvek, mint fontos elcsomagolási tárgyak. Természetesen fokozott védelem alatt állnak, 3 utazóbőrönd gondoskodik róluk ezután. De nehogy azt higgyétek, csak ennyi van, a többit a padlásra raktam, mert azok csak úgy könyvek. Minek dobjam ki őket, őrizgetem még egy darabig. Nos, jelentem, negye padlás részleg a könyvekből áll :P 

Nade harmadik, de nem utolsó rendű elpakolási tárgyak: a kutyás holmik és a vérfarkasos rajzok a falamról :D hát... anyukám hálószobájában kaptak ideiglenes elhelyezést :D A vicces, hogy 7végén tesóm is hazajön, és elvileg mellettük fog aludni. De nem bízok másban, még a végén felrúgnak valamit, rátaposnak, stb...úgyhogy én fogok lennt aludni :D de jó...alig várom :( :D :D

Természetesen ma sem hanyagoltam el a kutyám, kimentem fé órára délelőtt játszani, anya éppen akkor borította ki a felmosó vizet az udvarra, Rocknak csak centiken múlott, mert pont takarásban állt az erkély alatt(milyen bonyolult mondat), így rá is borulhatott volna a víz, de szerencsére :D megúszta :D vagyis hogy éppen nem úszta meg :D száraz maradt  

Mindent kivittünk a szobából, kivéve a tv meg szgép maradt :D szóval most  a földről írok :D nem kényelmes. Isteníteni fogom a széket, amint visszakapom :D

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://rockey.blog.hu/api/trackback/id/tr781236731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gulyee 2009.07.10. 21:00:54

harci helyzet: nálunk most lesz ablakcsere(megint) ugyani9s tavaj már vol és most a ház ablakainak másik fele jön :D
amugy énis szeretem a vérfarkasokat:)

Silver Wolf 2009.07.12. 18:37:19

Huhh, akkor sok kitartást kívánok Nektek!!
Én egyenesen rajongok értük^^ ha láttad volna a falam...már az em-amil címem is a kedvenc filmemről árulkodik. Mindazonáltal a vámpírokért már nem vagyok oda :D

gulyee 2009.07.13. 09:31:11

a vámpírokat én se szeretem... főleg h a farkasok ellenségei... amugy egyébiránt ha olvatad az emiledet akkor beszéljünk már meg egy időpntot amikor fentleszünk msn-en mind2en ok?
süti beállítások módosítása