HTML

  • Silver Wolf: Ezt jól körülírtad. :) Mondjuk én nem önvédelmi fegyvernek használom Rockt,inkább nekem essen bajo... (2009.09.12. 14:07) Tuti tipp, hogy te irányíts
  • Silver Wolf: Jah,nem ezt írtam,ez csak az én véleményem,amit megosztottam a blogomon. Bár a fogalmazás is valam... (2009.08.29. 12:11) panel vs kert
  • gulyee: micsoda mázli :D (2009.08.24. 17:15) Pest
  • Silver Wolf: Alig tudom körbeérni,mikor átkarolom :D akkora,mint egy roti (és annyit is eszik,mint egy roti) :D... (2009.08.22. 12:55) portrék
  • gulyee: ja a blogomon van egy rövid leírás a filmről a doberman gangról :D (2009.08.19. 12:00) kúszna

2009.06.29. 16:50 Silver Wolf

ez is megvan

Tegnap voltunk a tavaknál,de nem jutott eszembe,hogy szombat van :D és tele volt emberrel,meg a tulaj is ott volt,és úgy elég kellemetlen beküldeni a kutyát úszni. Úgyhogy mentünk a 3. tóhoz,ami 5 méterre van :P egy "elhagyatott", kissé mocsaras tó,de attól még simán lehet benne úsztatni. Meg mondjuk bízom a kutyámban, elég jól úszik :D mellesleg én sem úszom valami rosszul :D ezt heti 2x be is bizonyítom. Ígyhát könnyű szívvel engedtem be Rockey bácsit, de erről videó is készült.
Nade, jöttünk hazafelé, és elkezdett esni,ami azért volt vicces,mert egy top volt rajtam. De a kutyát valahogy jobban sajnáltam. Szerencsére nem lett baja,mert csak csöpörészett. Viszont ma...
ohh, hát arra nincs szó. 2 perc alatt elkezdett ömleni az eső, úgyhogy mertük ki a pincéből a vizet,hogy el ne ázzunk. A kutya rendesen megijedt, és kifejtette nemtetszését :D Próbálkozott bejönni allul,de mivel most csempésztük ki az egész alsó szintet, anya nem engedte,hogy bejöjjön . Lapátolás után végig kint voltam vele,aztán meg figyeltem,hogy alszik el....elfáradt :D szegény :)

Amúgy tegnap előtt találkoztunk Negróval, egy talált német juhász jelegű szukával,aki mostmár egy éves,nagyon aranyos. Már vagy fél óráig hempergett a többiekkel,de még utánna is hatalmas enegiával vetette magát Rockey uraság karjaiba :) De jó lenne,ha hétfőre már kész lenne a gépem, feltölteném az új képeket,meg a videókat :D És postolnám az eddigi bejegyzéseimet.
 
Nem is mondtam, kapott új labdát. Vagy megkapta azt a labdát,amivel bent szoktunk játszani...bár eddig nem szerette.
Ennek is van története: kiskorában minden játékát eldugta, elásta( felfalta?) :D eltüntek :P Már vettünk 5 játékot, mind eltűnt. Végül úgy gondoltam,egy focilabdát nem lesz könnyű eset elásnia, mert olyan mély gödröt csak nem tud majd ásni. És végülis szerette, sokáig maradt meg eredeti állapotában,és még akkor sem ásta el, amikor kilyukadt. Vettem egy másikat mellé. Végül az egyik kapálás alkalmával előkerült a legrégibb( 9 éves!!!) játéka, egy McDonalds-os krumpli formájú izé :D
De pár napja az összes eltűnt, még a labdák is, úgyhogy kivittem neki egy kis labdát, azzal elvolt, de 2 napja eltűnt....
Úgyhogy most megkapta azt a nagy labdát, amivel bent játszottunk. Megszerette, alig akarta odaadni, erre jött az utcánkban a tekergős Lassie, és azonnal szétroppantotta a fogaival :D Nem baj,még mindig labda formája van :D vay valami hasonló...nem veszek neki több labdát...már élete során több mint 9 ezret költöttem ilyen-olyan játékszerekre, kész, elegem van :D majd játszik az ivatóstáljával :D azt nem tudja eltemetni (ugye?)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://rockey.blog.hu/api/trackback/id/tr421215895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gulyee 2009.06.30. 11:43:37

hát ez az időjárás tleg borzasztó szeszélyes, nálnuk az utóbbi hétben minden délután esett, mostmár azért nem, inkább meleg van de nagyon, ami nam baj ugyanis utálom az esőt :)

Silver Wolf 2009.06.30. 14:35:40

Ne is mondd. Ez annyira dühítő, délelőtt tök meleg van,azért nem tudsz kimenni, délután meg esik :D

Amúgy nekem semmi bajom az esővel,ha le tudom magam foglalni valamivel(tanulás,tv,b arátok),miközben esik. De nyáron ?!?
süti beállítások módosítása