HTML

  • Silver Wolf: Ezt jól körülírtad. :) Mondjuk én nem önvédelmi fegyvernek használom Rockt,inkább nekem essen bajo... (2009.09.12. 14:07) Tuti tipp, hogy te irányíts
  • Silver Wolf: Jah,nem ezt írtam,ez csak az én véleményem,amit megosztottam a blogomon. Bár a fogalmazás is valam... (2009.08.29. 12:11) panel vs kert
  • gulyee: micsoda mázli :D (2009.08.24. 17:15) Pest
  • Silver Wolf: Alig tudom körbeérni,mikor átkarolom :D akkora,mint egy roti (és annyit is eszik,mint egy roti) :D... (2009.08.22. 12:55) portrék
  • gulyee: ja a blogomon van egy rövid leírás a filmről a doberman gangról :D (2009.08.19. 12:00) kúszna

2009.06.21. 20:37 Silver Wolf

kiállítás

Kezdjük ott, hogy sajnos szombaton nem tudtam elmenni a kétnapos CACIB-re, Fehérvárra, mert akkor érettségiztem infoból...és JÓ LETT !!!! pedig annyira paráztam a szóbelitől...huhh, sosem érettségiztem még. Ez is előrehozott volt,és...huhh,annyira féltem, hogy majd nem ugrik be semmi. Már 2 hete görcsben állt a gyomrom. Hiába, ezt is tanulni kell. 3 napig nem vittem el a kutyát sétálni (ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy vizsga előtti nap elvittem este 7-kor, és végigrohantuk az egészet, sőt, a végén mikor már hazafelé jöttünk a kutyám 3x megállt, és kijelentette, hogy ő márpedig visszamegy, én meg menjek csak tovább, ha akarok :D). Vicces volt, de tényleg, amikor az utca közepén megállt, lefelé hajtotta a fejét, közben jöttek a kocsik, nekem meg meg kellett győznöm, hogy márpedig ez nem olyan egyszerű, bizony nem mindig érek rá 2,5 órás sétákra ám. Mindegy, amikor dudáltak, elindult :D

Viszont mikor megtudtam a jó hírt, el akartam vinni egyből sétálni, erre jött a rossz idő. Úgyhogy csak ma tudtam elvinni. Nade kérem, hova szaladunk.

Szóval ma volt a CACIB, és tuti volt nagyon. Már voltam egyszer (2 éve?) szintén Fehérváron, meg 2008-ban Pesten, onnan van táskám is :D tesómék támogatták a rendezvényt :D

Gyönyörű volt a felhozatal,anyának a plüsskutyák jöttek be (ismertebb nevén a japán(! :D) akita). Nem a tigriscsíkos, az a szép vörös :P Na meg a mackós kutyák, mint a bernáthegyi, de a kedvence a leonbergi maradt :D Nekem ezek körül a "nagy" kutyák közül csak az akita jön be, az viszont nagyon, ő igazi plüssike, lehet szorongatni,bírkózni vele, és micsoda bundája van.

Az egyikhez mindjárt oda is mentem, megkérdeztem meg lehet-e simogatni(csak én lehetek ilyen bátor), mert már a kezem egből a kutyán is volt, mire a gazdája mondta, hogy ő nem ajánlja. Hát a kutya ajánlotta, ugyanis szájonnyalt, aztán meg arcom :D ááá, imádom :D csináltam is róla gyorsan pár képet, eszményi egy kutya :) Amúgy azóta szeretm az akitát, mióta láttam egy nagyon papírzsebkendő-igényes filmet róla. Majd berakom.

Nade, jön a másik kedvenc, ami anyának nagyon nem jön be (a "nem merek majd kimenni tőle a kertbe XD"") kutya, a dobermann. Egyből kiszúrtam egy King of Darkness kutyit :) Méghozzá Orpheust, és össze is barátkoztunk :D Én már csak ilyen vagyok, a Rockeynak 15 kutya szagát kellett azonosítania a kezemről, meg a farmeromról,meg az arcomról. Ugyanis mindegyik pofánnyalt :D

Rengeteg kutyához odamentem, köztük voltak orosz agarak,dobermann, afgán agár, akita, berni pásztor,pireneusi,bullmasztiff, bullterrier, stb stb.

És a legjobb a dologban, hogy vettünk Rockeynak minden újat :D Vettünk pórázt, ágyat, vizes tálat. Ugyanis ez úgy kezdődött, hogy rájöttem, hogy a műanyag itatós tála már elég régi (10 év hosszú idő), és venni akartam neki újat. Midelénk nem láttam seholse olyat, ami neki kell. Ugyanis szerettem volna 5 litereset(nem iszik ám annyit) :D De neten tök drága volt minden, és ott meg adta magát. Akkor már 4 póráza volt,a kölyökkorit hamar elszakította, mikor felnőtt lett. Aztán egyszer jöttek hozzánk munkások (délelőtt!!!)grrr, és persze "jajj, kössék már meg azt a kutyát", grat...úgyhogy meg keleltt kötni, hát mivel kössük meg, hát a 3 pórázt egymásra akasztottuk, és így 6 méternyi helye lett. Délutánra már rossz állapotban voltak, és pár séta után el is szakadtak :D Mármint a fógós részük, amivel markolom a pórázt. Úgyhogy most vettünk egy jót. Amúgy az egyik még szintén kölyökkori póráza volt :D

Az ágy meg úgy jött, hogy megtetszett :D De ennek is története van. Ugyanis mi mondtuk,hogy nekünk nagy kell, nagy kutyánk van, nagy házzal. Rá is mutattunk, hogy biza ez lesz az...mire a nő 2 számmal kisebbet adott. Mi meg mondtuk,hogy azért nekünk nagyobb kutyánk van biza. Aztán anya mondta, hogy...esetleg lehet,hogy mágiscsak ekkora. És elhoztuk. Beraktam a házába, és tényleg. Látszott, hogy nem először adott el ilyet :D De ez tök vicces. Pont befért, pont passzolt bele. Durva, csak a kutya nem akart bemenni a helyére. De egy kis sajt csodákat művel. Egérke :D

Nah, jönnek a képek, meg a Rockey fürdetése(előre szólok, azért engedtem csak 1x bele teljesen, mert már 6 óra volt). És miután hazajöttünk, egyből hajszárítóztam. Mondjuk nem fázhatott, mert végig kint feküdt utána a kövön.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rockey.blog.hu/api/trackback/id/tr181199510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása