HTML

  • Silver Wolf: Ezt jól körülírtad. :) Mondjuk én nem önvédelmi fegyvernek használom Rockt,inkább nekem essen bajo... (2009.09.12. 14:07) Tuti tipp, hogy te irányíts
  • Silver Wolf: Jah,nem ezt írtam,ez csak az én véleményem,amit megosztottam a blogomon. Bár a fogalmazás is valam... (2009.08.29. 12:11) panel vs kert
  • gulyee: micsoda mázli :D (2009.08.24. 17:15) Pest
  • Silver Wolf: Alig tudom körbeérni,mikor átkarolom :D akkora,mint egy roti (és annyit is eszik,mint egy roti) :D... (2009.08.22. 12:55) portrék
  • gulyee: ja a blogomon van egy rövid leírás a filmről a doberman gangról :D (2009.08.19. 12:00) kúszna

2009.06.29. 17:03 Silver Wolf

takarítás

:) ismét itt lennék. Bár kb 2 liter víz olvadt le rólam az előbb :D Az úgy történt,hogy 2-kor elhoztuk a gépet, beüzemeltem,de nem kapcsoltam be, gondoltam,előbb kitakarítok. Ugyanis pár nap múlva jönnek emberkék,akik leszigetelik az egész felső szintet :D és ki is tapétáznak nekem :) Milyen rendesek. Úgyhogy most ültem ide, a szervíz már 4-kor bezárt.

Hát, leülök, szusszanok egyet...már furcsa volt,hogy az egér az elején nem akart működni(de gondoltam,csak azért,mert újratelepítették).

De vett egy nagy lélegzetet a gép, és közös megegyezéssel ő is úgy döntött, hogy elindul :) szerencséje volt...

Már gyanús volt,hogy nem eredeti háttér áll,mindegy, keresgéltem gyorsan a régi képeimet (a legfontosabbak) :D a többi nem is érdekel. Nade nincs sehol Rockey...5 perc,már mindent átnéztem, kifújtam magam, már vörösödtem, csak az állt előttem,hogy mivel az asztalon voltak anno,biztos csak azokat rakta vissza,amelyek valamelyik meghajtón voltak...dehát az asztal dolgai is valamelyik meghajtón vannak...

Végül egy zeg-zugban találtam meg...hahh...addigra már kipirosodtam. Nah,nekiállok videókat szerkeszteni...meg új állapotba pofozni a gépemet. Mondjuk mindegy, ősszel úgyis kapok egy klafa laptopot :) Dell Inspiron, és ha minden igaz,lila lesz :D vagy piros...de akkor már inkább zöld :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rockey.blog.hu/api/trackback/id/tr221215912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása