HTML

  • Silver Wolf: Ezt jól körülírtad. :) Mondjuk én nem önvédelmi fegyvernek használom Rockt,inkább nekem essen bajo... (2009.09.12. 14:07) Tuti tipp, hogy te irányíts
  • Silver Wolf: Jah,nem ezt írtam,ez csak az én véleményem,amit megosztottam a blogomon. Bár a fogalmazás is valam... (2009.08.29. 12:11) panel vs kert
  • gulyee: micsoda mázli :D (2009.08.24. 17:15) Pest
  • Silver Wolf: Alig tudom körbeérni,mikor átkarolom :D akkora,mint egy roti (és annyit is eszik,mint egy roti) :D... (2009.08.22. 12:55) portrék
  • gulyee: ja a blogomon van egy rövid leírás a filmről a doberman gangról :D (2009.08.19. 12:00) kúszna

2009.06.16. 07:51 Silver Wolf

már előre tervezek

Ahogy jöttünk hazafelé tegnap észrevettem, hogy mennyi kertes házban van fajtatiszta kutya. Még egy tervuerent is láttunk, ami nekem személy szerint egy nagy kedvencem :) Durva, mert akkora ellentéteket látok nap mint nap. Egyik szomszédunk pl egész nap láncra köti a kutyáját,aki már tök elvadult, öreg, és nem is hall :( ,persze nem viszi állatorvoshoz, maradékon tartja. Ugyanakkor múltkor beszélgettem egy kutyással, és ő mondta, hogy ő Royallal etet, és látszott a kutyán, hogy majd kicsattan. 

Nade más téma: még tavasszal voltunk nagy kiránduláson, ami tök jól sült el, úgyhogy oda még visszavágyom. Az volt a legjobb benne, hogy nem tudtuk, merre is kéne menni, hova vezet az út, csak úgy mentünk. És egyszercsak jött egy rét, aztán egy kis erdős rész után ott termett előttünk egy patak. Megfejtettük,hogy ez biza a Római fürdőből jön :)  

Gyönyörű hely, mondtam én. És ezer szerencséje, hogy nem volt mély a víz, és nem ért bele a kullancsírtója. Nem akartam ugyanis 2 hét múlva megint az állatorvoshoz futni, hogy adjon másikat :) Mondjuk tavaly azt hiszem szeptemberben már nem fogott sokat, megázott egyszer-kétszer :D

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://rockey.blog.hu/api/trackback/id/tr41188091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gulyee 2009.06.16. 13:28:51

te aztán szép helyen laktok :) nálunk az alfölfön csak fák meg pusztaság van :P

Silver Wolf 2009.06.17. 14:41:10

De ott legalább látod,hol van a kutya, az erdőben nem sok esélyed van megtalálni :D

gulyee 2009.06.17. 20:24:36

hehe ebbe van valami :) de ez városban amúgyis mind1
süti beállítások módosítása