HTML

  • Silver Wolf: Ezt jól körülírtad. :) Mondjuk én nem önvédelmi fegyvernek használom Rockt,inkább nekem essen bajo... (2009.09.12. 14:07) Tuti tipp, hogy te irányíts
  • Silver Wolf: Jah,nem ezt írtam,ez csak az én véleményem,amit megosztottam a blogomon. Bár a fogalmazás is valam... (2009.08.29. 12:11) panel vs kert
  • gulyee: micsoda mázli :D (2009.08.24. 17:15) Pest
  • Silver Wolf: Alig tudom körbeérni,mikor átkarolom :D akkora,mint egy roti (és annyit is eszik,mint egy roti) :D... (2009.08.22. 12:55) portrék
  • gulyee: ja a blogomon van egy rövid leírás a filmről a doberman gangról :D (2009.08.19. 12:00) kúszna

2009.06.01. 15:03 Silver Wolf

kirándulás

Az a jó, hogy a Bakony lábánál lakunk, és nem kell mindig egy bejárt, megszokott úton mennünk. Kb 10 percnyi járásra már el is érjük az erdőt, onnan meg választhatunk, hogy éppen fel akarunk menni a hegyre, vagy síkságot akarunk bejárni, avagy fürdünk. Bár utóbbit inkább ráhagyom :) Ma éppen úgy alakult, hogy délelőtt esett, délben pedig már csak szemerkélt, illetve kellemesen hűs idő volt, hát gondoltam magamban, hogyha már az idő így adja magát, akkor menjünk. Úgy terveztem, hogy felmegyünk a Bakonyba, de...megjött a Nap, levettem a pulcsimat,erre jött a meeg levegő is...na meg a legyek. Szegény kutyát sajnáltam azért,mert erre nem számítottam. 2x megpihentünk, de igazából félúton úgy döntöttem,hogyha már így ellenünkre van az időjárás, akkor menjünk inkább haza. Persze nekken Rockey bácsi nem örült,ő ment tovább, én meg megfordultam XD Aztán rájött, hogy egyedül menni nem mókás, úgyhogy utánam sietett, és hazafelé battyogtunk :)  Még sose találkoztam ennyi idegesítő léggyel, már úgy néztem ki,mint a lovak, akik a farkukkal hajtják el a legyeket :D Csak én a pórázzal. Mire hazaértünk( azért a kemény 2,5 óra most is megvolt, mert persze,hogy nem a kijelölt ösvényeken mentünk,hanem felfedezőútra mentünk).

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rockey.blog.hu/api/trackback/id/tr661156948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása