HTML

  • Silver Wolf: Ezt jól körülírtad. :) Mondjuk én nem önvédelmi fegyvernek használom Rockt,inkább nekem essen bajo... (2009.09.12. 14:07) Tuti tipp, hogy te irányíts
  • Silver Wolf: Jah,nem ezt írtam,ez csak az én véleményem,amit megosztottam a blogomon. Bár a fogalmazás is valam... (2009.08.29. 12:11) panel vs kert
  • gulyee: micsoda mázli :D (2009.08.24. 17:15) Pest
  • Silver Wolf: Alig tudom körbeérni,mikor átkarolom :D akkora,mint egy roti (és annyit is eszik,mint egy roti) :D... (2009.08.22. 12:55) portrék
  • gulyee: ja a blogomon van egy rövid leírás a filmről a doberman gangról :D (2009.08.19. 12:00) kúszna

2009.10.03. 16:21 Silver Wolf

na végre

Huhh,hát ez is eljött végre..ezennel bejelenthetem,hogy nem kell több németet tanulnom..csak érettségire! :P

És így többet tudok foglalkozni hőn szerett hobbimmal is. Nem mintha elhanyagoltam volna. Sőt...mivel kb minden nap arra gondoltam,hogy háttérbe szorítottam édes drága kutyimat,kb minden este elvittem sétálni,vagy egy órát tanítottam. Kivéve tegnap előtt...mert csodákkal hatásos módon elszökött,úgyhogy jól leszidtam,és nem tárgyaltam vele másnap sem. Mára már megtanulta a leckét,és odajött egy kis simit kunyizni. :) Édes pofa.

Kaptam két német ujságot,a das deutsche Magazin:Hunde és Hundewelt-et a tesómtól. Kutyahomeopátia?? Na az meg mi? Mindegy,Németo-ban nagyon menő. Fuhh,tök jó levéltémákat küldenek be az emberek. Legszívesebben járatnám őket minden hónapban...ugyanis a magyar ujságokkal nem vagyok megelégedve...

Viszont feltűnt,hogy mennyi keverék kutyát raknak be. A fajtatisztákról szinte csak a fajtaismertetőkben volt kép. Ez tök jó. Vicces,hogy Mo-n van a legtöbb szaporított,keverék kutya,és nálunk csomó fajtatisztát raknak be az ujságba :D

Na,még hét elején újból előástam Rock hullahopp karikáját,úgyhogy most ezerrel gyakorolunk. Egész jól megy neki,és kb olyan nagy kedvvel csinálja,mint az úszást.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rockey.blog.hu/api/trackback/id/tr331425187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása