HTML

  • Silver Wolf: Ezt jól körülírtad. :) Mondjuk én nem önvédelmi fegyvernek használom Rockt,inkább nekem essen bajo... (2009.09.12. 14:07) Tuti tipp, hogy te irányíts
  • Silver Wolf: Jah,nem ezt írtam,ez csak az én véleményem,amit megosztottam a blogomon. Bár a fogalmazás is valam... (2009.08.29. 12:11) panel vs kert
  • gulyee: micsoda mázli :D (2009.08.24. 17:15) Pest
  • Silver Wolf: Alig tudom körbeérni,mikor átkarolom :D akkora,mint egy roti (és annyit is eszik,mint egy roti) :D... (2009.08.22. 12:55) portrék
  • gulyee: ja a blogomon van egy rövid leírás a filmről a doberman gangról :D (2009.08.19. 12:00) kúszna

2009.07.06. 17:31 Silver Wolf

séták

Ez nem igaz... mindig így volt? Egyszerűen annyira eleg van nappal, estefelé alig akar hűvös lenni. Már arra kényszerülünk, hogy 8-kor menjük sétálni. redetileg am még tavasszal azt terveztem,hogy nyáron napi 2x megyünk sétálni, eggel, 7-kor először, aztán meg este. Hát ez nem jött össze,mert reggel 7-kor minig elszöszmötöltünk, jobban ráértünk, és a 1,5 órás útból 2 órás lett, és 9-kor már mintha meg akarnának sütni minket....csak árnyékban értünk haza, a kutya meg én is már ki voltunk...úgyhogy napi 1. De egyszerűen este azért nem olyan kelemes egyedül sétálni az erdőben :D De inkább az erdő, mint a tó, ott már láttam hajléktalant, még jó, hogy megijedt a kutyától :D Meghalnék ha spánielem lenne :D

 

 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://rockey.blog.hu/api/trackback/id/tr421230209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gulyee 2009.07.06. 18:15:22

gondolj bele mi lenne ha dobermannod lenne :D 1 km-es körztebe minden csöves meg cigány elkerülne de sajnos az átlagemberek is XD

Silver Wolf 2009.07.07. 10:52:44

hát már Rocktól is úgy félnek :D mindenki azt hiszi, hogy tök harapós :D tavaly még sokat jártunk a városban, és sokan odaszóltak,hogy a harapós kutyákra kell ám szájkosár:D :D örülök,hogy úgy néz ki,mint egy rotweiler keverék :D

gulyee 2009.07.10. 21:20:05

"a harapós kutyákra kell ám szájkosár"...de bunkók! még ilyet :D

Silver Wolf 2009.07.12. 18:38:36

hát persze, de nem tudom az én kutyám miért harapósabb, mint egy panelból szabadult yorkie :D :D ők tudják... :P
süti beállítások módosítása